miercuri, august 30, 2006

Iuliana :


Iuliana cere asta de la voi (post preluat de pe yahoo group): dragii mei, imi doresc enorm ca luna asta adica septembrie sa facem un party in stil "barbar" la o cabana... vali alias lupu o gasit loc si mi se pare acceptabil si ca pret si ca locatie... nu vreau sa treaca luna asta si noi sa nu facem o astfel de iesire....
alte ocazii sa fim toti nu prea cred ca vor mai fi curand... unii pleaca la facultate in diferite colturi ale tarii, altii pleaca sa munceasca pe unde au gasit job-uri.... si apoi .. ... mai ramanem cativa sa tot iesim cate o zi la o bericica, la un suc... mi-am mai exprimat si cu alte ocazii parerea ca as vrea ca acest party sa fie doar intre noi adica fara profi.... dar daca vreti sa vina si profi adica mariko atunci sa va luati angajamentul ca veti sta sa traduceti tot pt ca eu am de gand sa ma distrez si sa triesc clipa nu sa fac traduceri... ok???
suntem un grup de vreo 10 hai cu indulgenta 15 insi care mai de care mai tacanit si mai trasnit (asa cum imi place mie ^_^)... nu e oare pacat sa irosim oportunitatea de a fi impreuna acum cat mai e vacanta si cat mai suntem liberi? acum nu mai puteti zice ca e efort cum ati zis la retevoiu.... asa ca.... MOBILIZAREA!!! let's party sau cum bine zicea borg... LET'S BRING IT!!!! ^_^

Un comentariu:

root spunea...

nu stiu ce o sa facem ...eu tre sa merg la tara si mai sunt si stresat cu alte chestii....era bine daca mergeam cand am zis atunci dar daca lumea a vrut sa tot amanam uite unde s-a ajuns....era bine daca mergeam pe munte si 3 ,4 cati eram restul sa se fi dus unde ar fi vrut ei...acum cred ca e too late ca vremea se face tot mai naspa si putem zice adio munte..desi io m0as duce si pe vreme din asta dar nu stiu cine ma va urma in conditiile astea...prevad ca iara o sa ma duc cu unii peste vreo 2 saptamani las tot si ma duc la retevoiu iara...si cine o sa vrea e free sa join atunci...ca asa acum cu discutiile astea io sunt satul...se tot propun intalniri prin livada pentru discutii dar nimic nu se concretizeaza pana la urma...asta e...nu stiu de ce se intampla atea dar iuliana draga nu prea ai cu cine sa mergi unde se vrea dupa cum vezi...